hastryttare

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Felicia bougrini - 9 april 2012 14:44

Hej det här är den bäzzta låten EVER!!



Michel Telo- Ai se eu te pego



Glitter Text @ Glitterfy.com

Av Felicia bougrini - 9 april 2012 14:03

Hej, Hello, Hola, Chao, Konitschiwah, salamaleikom...

Nää så många språk kan jag inte men ändå, jag har typ inte skrivit några inlägg så nu kan jag skriva vad som helst utan att Jullan hackar på mig xD Ramla av hästen igår (inte hästen på bilden) Känns bra, bara lite mörbultad. Men jag e en snygg tjej (om jag får säga det själv) på 11 år som älskar hästar inte minst den vackra hästen på bilden är nämnligen Twice More P som är uppfödd på Sundby RK. Twice är inte min egenhäst men det e största önskan! Jag och Jullan är kusiner hon bor i södertälje och jag i lilla Visättra. Twice är bäst!! Min ridlärare tycker vi passar ihop fast på något konstigt vis, men det kunde ha varit bättre om hon sagt på ett "guda likt sätt" eller något i den stilen. Ska rida på onsdag ska bli så kul. Hoppas jag får Twice har inte haft henne på några veckor. Mer info om mig och bilder kommer senare. 

  Hejdå!  

   


Lilla söta Twice, min pärla!  

  


Glitter Text @ Glitterfy.com

Av Felicia bougrini - 9 april 2012 12:04

 Hejsan allihopa idag så kanske min kompis från Stallarholmen kommer till mig. Usscch vad trött jag e :(... Jag ska till Fellie snart så ska vi väll blogga mer, då tänkte jag att vi skulle gå in på Wikipedia eller nån häst bok och skriva fakta om ex. Tinker, Arabisk hingst eller Falabella :) (om det är så man stavar). Aja jag tror att jag ska börja äta frukost nu så attt vi ses senare <333

  ZZZZzzzzzz... 

 
Glitter Text @ Glitterfy.com

Presentation


Hej det här är en blogg där du kan följa våran utveckling inom ridningen och vardagen !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards