hastryttare

Direktlänk till inlägg 8 april 2012

TJA !!

Av Felicia bougrini - 8 april 2012 16:47

Hej vi heter Julia & Felicia och det är vi som har startat den här bloggen så att ni ska få se hur mycket vi älskar hästar och så ska ni få reda på våran vardag och Fakta om det vi älskar allra mest= HÄSTAR <3



Jag kallas för Jullan och Felicia för Fellie så att ni vet vem som skriver !


Om ni skulle vilja veta hur man gör T.ex den här texten som kommer stå nedanför så kan ni nå oss på Facebook till Julia Bajen Bougrini !! <3


 Här är en bild på världens minsta häst Einstein när han var ett föl tillsammans med sin mamma :D        


Glitter Text @ Glitterfy.com

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia bougrini - 9 april 2012 14:44

Hej det här är den bäzzta låten EVER!!     Michel Telo- Ai se eu te pego   Glitter Text @ Glitterfy.com ...

Av Felicia bougrini - 9 april 2012 14:03

Hej, Hello, Hola, Chao, Konitschiwah, salamaleikom... Nää så många språk kan jag inte men ändå, jag har typ inte skrivit några inlägg så nu kan jag skriva vad som helst utan att Jullan hackar på mig xD Ramla av hästen igår (inte hästen på bilden) K...

Av Felicia bougrini - 9 april 2012 12:04

 Hejsan allihopa idag så kanske min kompis från Stallarholmen kommer till mig. Usscch vad trött jag e :(... Jag ska till Fellie snart så ska vi väll blogga mer, då tänkte jag att vi skulle gå in på Wikipedia eller nån häst bok och skriva fakta om ex....

Av Felicia bougrini - 8 april 2012 20:39


Jaa...här kommer en liten bild på mig så att ni vet hur jag ser ut och sånt :P  Hahaha en utav mina hundar BAjen är med :D   ...

Av Felicia bougrini - 8 april 2012 20:35

Godnatt allihopa <3

Presentation


Hej det här är en blogg där du kan följa våran utveckling inom ridningen och vardagen !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards